הרשמה


המחלקה לרישום מקבלת את פנייתכם

ימים ראשון עד חמישי בשעות: 09:00-15:00

טלפוני המחלקה: 6286700-04 / 6286767-04

וואטסאפ: 6881944-052

דואר אלקטרוני: regqsm@qse.co.il

פקס: 6286933-04


במכללת קסמי להנדסה ומדעים אנו מציעים ייעוץ מקצועי והכוונה אישית לכל מי שמתעניין בתחום ההנדסה וההכשרות המקצועיות.

אנו ממליצים בחום לקבוע פגישה אישית עם יועצים אקדמיים מנוסים הזמינים לכם. במהלך הפגישה, יקבל הסטודנט סקירה מקיפה על תוכנית הלימודים בתחום שמעניין אותו, ותיבדק ההתאמה האישית שלו למגוון תוכניות הלימוד במכללת קסמי להנדסה ומדעים.

הפגישה הייעוצית האישית כוללת: • סקירה כללית על אפשרויות הלימודים והמגמות • חישוב הציונים האישיים ובדיקת אפשרויות הקבלה למחלקות המבוקשות • הצגת כל השירותים הנלווים ותנאי הלימודים, כולל מלגות • הבהרת אפשרויות תעסוקה קיימות לאחר סיום הלימודים • ייעוץ בנוגע לכל שאלה אישית הנוגעת לרישום • מתן סיוע והכוונה אקדמית לסטודנטים לפי הצרכים האישיים שלהם, באופן דיסקרטי לחלוטין.


להרשמה אלקטרונית להכשירות מקצועיות, פיננסיות ורפואיות - לחץ כאן
להרשמה אלקטרונית להנדסה - לחץ כאן
להרשמה אלקטרונית לרפואה משלימה - לחץ כאן

הסטודנט שנרשם באופן אלקטרוני מקבל הנחה של 50% על דמי הרישום. דמי הרישום אינם ניתנים להחזר. על הסטודנט שנרשם באופן אלקטרוני לשלוח בקשת רישום ידני למחלקת הרישום בתוך 14 יום מרגע ההרשמה (הבקשה מצורפת על ידי לחיצה על "טפסי רישום" באתר) על הנרשמים באופן אלקטרוני לעמוד בכל התנאים המפורטים במדריך הרישום. על הסטודנט שנרשם באופן אלקטרוני לשלוח את הדברים הבאים למחלקת הרישום: תמונה מהתעודת זהות
תמונה אישית
אישור רפואי (הבקשה מצורפת על ידי לחיצה על "טפסי רישום" באתר)
תעודת בגרות

לבירורים ולתמיכה טכנית בנוגע להרשמה האלקטרונית ניתן לפנות בטלפון 6286767-04 או לשלוח הודעת דואר אלקטרוני לכתובת הבאה: regqsm@qse.co.il
ההרשמה האלקטרונית נחשבת כבקשת רישום בלבד, ולאחר מכן יידעו את הסטודנטים שהתקבלו על ידי קשר טלפוני או בהודעת דואר.


 
  1. ביקור באתר האינטרנט:
    כנס לאתר האינטרנט של המכללה להנדסה ומדעים של קאסמי.

  2. בחירת התוכנית המבוקשת:
    בחר את תחום הלימודים שבו אתה מעוניין להירשם, בין אם מדובר במקצועות רפואיים, מקצועות הנדסה, או תחומים אחרים.

  3. רישום מקוון:

    • לחץ על הקישור המיועד לרישום המקוון (בהתאם לתחום הלימודים).
    • מלא את הפרטים האישיים הנדרשים בטופס הרישום המקוון.
  4. בדיקת דרישות קבלה:

    • ודא שאתה עומד בכל הדרישות הדרושות, כמו תעודת בגרות או דרישות נוספות אחרות.
  5. שליחת המסמכים הנדרשים:

    • יש לשלוח את המסמכים הנדרשים למחלקת הרישום בתוך 14 יום מהרישום המקוון. המסמכים שצריך לשלוח הם:
      • צילום תעודת זהות.
      • תמונה אישית.
      • אישור רפואי.
      • תעודת בגרות.
  6. תשלום דמי רישום:

    • יש לשלם את דמי הרישום לפי ההוראות שמתקבלות.
    • אם נרשמת באופן מקוון, תקבל הנחה של 50% בדמי הרישום.
  7. קבלת אישור רישום:

    • לאחר שמילאת את כל הדרישות ושלחת את המסמכים, תיצור איתך קשר מחלקת הרישום על מנת לאשר את קבלתך לתוכנית המבוקשת בטלפון או בדואר אלקטרוני.
  8. השלמת הליך הרישום:

    • לאחר קבלת אישור, תוכל להמשיך להשלמת הליך הרישום, כולל התייעצות אקדמית או תשלום יתרת שכר לימוד.

הערות:

  • הרישום המקוון מהווה רק בקשת רישום, ולאחר מכן יישלח לך אישור אם התקבלת לתוכנית הלימודים לאחר עמידה בכל דרישות הקבלה.
  • יש לשלוח את המסמכים הנדרשים אל מחלקת הרישום באימייל או ידנית.

אם יש לך שאלות או צורך בתמיכה טכנית בנוגע לרישום המקוון, תוכל לפנות אלינו בטלפון או לשלוח הודעה בדואר אלקטרוני.

לפרטים נוספים

ייעוץ חינם